Avatar billede drud Nybegynder
02. januar 2001 - 20:03 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

NTFS for W98

Er der nogen der har erfaring med Winternals program \"NTFS for W98\" ?
Kan det de lover ?
Kan man virkelig læse/skrive på tværs af Fat32 og NTFS UDEN nogen bivirkninger ?
Driftserfaringer efterlyses.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
02. januar 2001 - 20:04 #1
Jeg har ingen erfaring fra W9x -> NTFS. Jeg har kun den anden vej rundt og det virkede fint nok.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
02. januar 2001 - 20:10 #2
Hvad er det for noget vrøvl jeg sidder og siger. Der var sprunget en sikring i emhætten. Om igen.

Jeg har haft brugt version 1.01 engang i en periode. Det fungerede fuldstændigt som det skulle.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
02. januar 2001 - 20:11 #3
Dog skal det siges - jeg har ingen erfaring med NTFS 5.
Avatar billede neess Nybegynder
02. januar 2001 - 23:25 #4
Du skal bare huske på hvis du bruger kryptering på din nfts kan den jo ikke læses i 9x da det er krypteret
Avatar billede cc2000 Nybegynder
03. januar 2001 - 10:25 #5
Jeg har brugt det og det kørte meget godt! Havde ingen problemer med det! har flyttet mange og få både store og små filer ingen problemer!
Avatar billede cc2000 Nybegynder
03. januar 2001 - 10:27 #6
jo jeg opdagede et problem en gang imellem! det var at ntfs-drevet lagde sig ind over cdrom-drevet så jeg ikke havde adgang til cdrom-drevet men kun min ntfs. Det ændrede jeg på ved at gå ind og sætte de mulige drev som ntfs for win98 kunne bruge til nogle bogstaver højere!
Avatar billede drud Nybegynder
03. januar 2001 - 22:08 #7
Tak for svarene jeg vil prøve.