Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
09. oktober 2003 - 23:03 Der er 6 kommentarer

Load biped

Hej jeg har lavet en mesh og har biped den, så har jeg lagt min physique på, men når jeg skal loade en bip, så har jeg ingen?  Der er ingen filer hvor jeg kan loade den fra..Jeg sidder i 3D studio Max 5.5. Er der nogle steder hvor man kan downloade en masse bipes?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
10. oktober 2003 - 02:44 #1
3ds max 5.5 findes ikke, men det kan du nok ikke bruge til noget.
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:44 #2
nej du har ret, det er 5.1...og nej det kan jeg ikke bruge til noge somhelst
Avatar billede zerohero Nybegynder
10. oktober 2003 - 16:20 #3
"Physique" bliver kun brugt i forbindelse med 3D Studio Max's plug-in: "Character Studio". Hvis ikke du har installeret eller ejer denne plug-in saa brug "Skin" i stedet. Den bruger jeg forovrigt altid da jeg synes det er bedst at bruge sin egen Bone-System, Bipes, Ridge eller hvad du end foretraekker at kalde dem :-))

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
10. oktober 2003 - 19:16 #4
Tak Zerohero.....jeg har brugt "Physique". så jeg har "character studio". Jeg kender ikke til "skin" endnu, jeg er ved at lave et project og har desværre ikke tid til at sætte mig ind i et andet system...

Hvis du kender et sted hvor jeg kan downloade Biped animationer, vil jeg værdsætte det..

Tak fordi du svarede
Avatar billede macgregor Nybegynder
08. januar 2004 - 17:15 #5
Er det motion capture filer du mangler. De følger med max, eller ligger på cd'en...
Avatar billede osborne Nybegynder
11. januar 2004 - 03:51 #6
Fulgte en del med CS3 .. men til min nye CS4 er der ikke rigtig nogen .bip filer med så vidt jeg kan se. Jeg har endnu ikke fundet "guldgruben" med .bip filer (bortset fra alle de nævnte fra Max3), men du må meget gerne melde tilbage hvis du har fundet nogle sites.