Avatar billede znolfert Nybegynder
09. oktober 2003 - 22:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Cdwow hk?

Hej

Jeg ville købe et par cder oover www.cd-wow.com, da jeg faldt over HK versionen af siden. Jeg fandt ud af at cderne faktisk koster ca 76dkr hvor UK-siden tager ca 93dkr.

Hvis jeg vælger dem fra HK-siden, vil de så kunne køre på min cdafspiller/computer/discman ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. oktober 2003 - 22:17 #1
HVor finder du HK-versionen?
Avatar billede kenp Novice
09. oktober 2003 - 22:22 #2
her kan du finde den sæt .hk bag efter
http://www6.cd-wow.com.hk

Det kan godt være de er billigere i HongKong, men så skal du jo lige ligge moms/told/afgifter til prisen, det skal du altså ikke når det er fra England! som jo er et EU land.
Avatar billede kenp Novice
09. oktober 2003 - 22:23 #3
ups var et svar.
Avatar billede kenp Novice
09. oktober 2003 - 22:53 #4
men ja de ville kunne køre på det bare du ikke køber en dvd.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
09. oktober 2003 - 23:04 #5
Jeg køber mange DVD'er og CD'er fra HK afdelingen.

CD-WOW er et engelsk firma, så alt hvad du køber der er ment til det engelske marked, men selvfølgelig også resten af verden. De sælgeer normale CD'er og DVD film i Region 1 og 2.
Så alt hvad du køber af CD'er og DVD i Region 2 kan bruges i DK. Der er bare ingen DK-undertekster på DVD filmene, kun engelske.

HK-afdelingen har ikke så meget med Hong Kong at gører. Din bestiling ryger stadig til England, men du betaler i HK Dollars. Grundet HKD lave kurs er det meget billigt i øjeblikket.

Der bliver ikke lagt noget som helst oven i det beløb der står på HK hjemmesiden. INGEN told, skat mv.

Desuden sendes varen fra Malmø, Sverige.

Bestil du bare løs :-)
Avatar billede bjuhl Nybegynder
10. oktober 2003 - 13:50 #6
Dog er leveringstiden 5-10 dage......  Men det må man finde sig i.
Avatar billede znolfert Nybegynder
10. oktober 2003 - 13:52 #7
Jaja. Der går da vist nok, hvis man kan spare ca. 50% :)
Avatar billede bjuhl Nybegynder
10. oktober 2003 - 13:55 #8
JEPS :-)