Avatar billede |rain|raven Nybegynder
09. oktober 2003 - 22:03 Der er 2 kommentarer

musmakør med bevægelser efter mus mærkøren.

min kæreste fik den gode ide at man skulle have et ølglas følgende musen.. og når man så bevæger musen så skal glasset skvulpe.. ved ikke hvordan man skal lave det håber der er en derude der kan give mig lidt gode fif :)
jeg kan godt få en grafikker til at lave glasset. jeg skal bare bruge selve kodningen :)
det er vel ca 3 pic den skal bruge når man bevæger musen..
eller 2. eller er der en lettere måde at lave det .. evt i flash eller sådan noget.. jeg er ikke selv ind i det med flash så meget.. har da kigget men det er vis også det..

det er til vores clan Getdrunk.. siger lidt sig selv at ølglasset passer godt der til.. det er en lidt lal clan. men går mest ud på at drikke og hygge og spille lidt cs..
www.ravens.dk/gd

håber at der er en der har tid og lyst..
og du kommer self under sponsor :) vis det er fair nok :)
Avatar billede bertelbrander Praktikant
09. oktober 2003 - 23:21 #1
Du skal have lavet en  "Animated Cursor", det er en .ani fil. Prøv at søge lidt på google efter et program der kan lave disse. Bagefter går du ind i kontrol panelet under Mouse/Mus og vælger din animation.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
09. oktober 2003 - 23:27 #2