Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilføjelse af: ms office 2003 ordbøger

Jeg har fået en engelsk version af ms office 2003 men har til min store ærgelse fundet ud af at der ikke er hverken tysk- eller dansk grammatik og stavekontrol. Jeg har installeret hele pakken sådan at den er sat til køre alt fra computeren.
Avatar billede chaosstfu Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:05 #1
Gå ind på www.spielberg.dk der finder du et program der klart vil hjælpe.
Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:06 #2
Da det er en version 2003
formoder jeg det stadig er en beta.

Jeg løser problmet ved at installere en (i mit tilfælde)
en dansk frontpage XP.

Efter at frontpage er installeret vil dens ordbøger også være tilgængelig for de andre office produkter...

Jeg har ikke prøvet men frontpagen kan sikkert sagtens fjernes igen

//steff
Avatar billede jkrons Professor
09. oktober 2003 - 19:07 #3
Jeg tror ikke, at ordbøgerne på de forskellige sprog bliver tilgængelige før sprogversionerne frigives fra MS.
Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:09 #4
Men derfor kan ordbøgerne fra en office XP alligevel bruges...
Jeg kører selv beta versionen af office 2k3

//steff
Avatar billede jkrons Professor
09. oktober 2003 - 19:10 #5
Enig, men det kræver at du har dem :-)
Avatar billede vildtnok.dk Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:12 #6
Jae, men hvis man har en office 2k3 beta, formoder jeg, man har været igennem en XP først...
Jeg tror egentligt også en office 2k kan bruges..

//steff :D
Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:20 #7
Jeg har nu installeret mine xp ordbøger, og det virker nu, tak for hjælpen!