Avatar billede fr3de Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Instalation af Creative Megawors

Hvordan instalerer jeg mine "Creative MegaWorks THX 2.1 250D" jeg har proppet alle stik i osv. lyset lyser i subben og i remoten... ?? Der hører ikke en Instalations CD med, kan det være mit lydkort, det kører ellers godt med Headset og nogle gamle 2.0 højtalere jeg havde... ??

Det er et EPoX onboard, skulle være rigtig godt til 2 højtalere...

Har lige købt dem og ingen lyd kommer ud.. æv bæv..

2.1 højtalere, der er ikke drivere på creatives hp til højtalere tror jeg ik, kan i hvert fald ikke finde dem...

"Need Backup"
Avatar billede ird Praktikant
09. oktober 2003 - 16:13 #1
sikker på du har aktiveret dem i indstillinger for lyd i dit OS
Avatar billede fr3de Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:37 #2
ved ik hvad det betyder det du sagde?
Avatar billede ird Praktikant
09. oktober 2003 - 16:40 #3
hmm prøver igen så!

Er du sikekr på du har aktiveret dine højtalere i dine lydindstillinger i dit styresystem
Avatar billede fr3de Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:48 #4
JA,,, ! og nu er min skærm lige pludselig blevet grøn i hjørnet, - undskyld, men " hvad fanden er det for noget pis, de burde være magnetting agtige så de ikke ødelægger ens skærm til 2200
Avatar billede ird Praktikant
09. oktober 2003 - 16:53 #5
Du skal huske du ikke må sætte dine højtalere for tæt på skærmen eller får du striber
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 09:18 #6
Fik du løst problemet for glæder mig til feedback for at høre hvordan det gik!
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 09:19 #7
mine tidligere var et svar
Avatar billede fr3de Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:55 #8
Ja nu dur det men ikke efter hvad du sagde......

Jeg skulle proppe den ledning der normalt skulle i mp3 spilleren/cdspilléren, istedet for det der stod på vejledningen,, meget, meget mystisk