Avatar billede mk2003 Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Manglende program?

Er der nogen der kan svare mig på følgende. Det er desværre med lidt sparsomme info. da jeg ikke sidder ved den computer nu. Når jeg sender emails til vores svigerforældre, så kan de aldrig åbne det der er vedhæftet. Kun hvis det er foto eller billeder. Men når det er "levnede billeder" f.eks de her dias-show / pps eller små film klip, så kan de ikke se det? I ved, alt det man "normalt" modtager via mail, som skulle være sjovt for nogen, ja de ting kan de ikke se? Den kommer bare med en boks op, hvor der står kan ikke vises? ( Ved ikke præsis hvad den skriver ) Den køre med win.98 og fungere ellers med alt andet. Men er det ET bestemt program man bruger når det handler om ovenstående eller er hvad? Som det kan læses, så er der ikke den store IT viden, men det er jo derfor man har jer :-)

Nogen bud?

Marie
Avatar billede phliplip Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:03 #1
Hej Marie !

pps-filer er Microsoft Power Point filer ! og Video kan du afspille med Mediaplayer der følger med Windows :)
Avatar billede kxrider Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:07 #2
Har dine svigerforældre installeret powerpoint??
Avatar billede mk2003 Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:10 #3
Hej med jer:-)

Jeg ved ikke om de har de programmer, men det har de jo nok ikke... Kan man finde dem nogen steder freeware eller koster det? :-)
Avatar billede angak Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:12 #4
Koster mange penge... =(
Avatar billede kxrider Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:14 #5
hehe, tror ikke du kan finde powerpoint som freeware nogle steder, desværre.
:-(

Prisen afhænger af hvilken version du skal have.

Kxrider
Avatar billede mk2003 Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:16 #6
Næææ, jeg tænkte det nok. Men man kan jo finde så meget idag, ikk...:-) Men ok, jeg tror jeg har fundet svaret:-) Takker
Avatar billede kxrider Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:18 #7
ok, og mange tak points:=D
Avatar billede platman Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:18 #8
Hej Marie
Er de vedhæftede filer helt fjernet fra e-mails eller kan de bare ikke åbnes. Hvis det første er tilfældet er det sikker emailklientens sikkerhedsindstillinger, der gør at visse filtyper fjernes automatisk for at undgå vira.
Hvis filerne faktisk er der, er det sikkert fordi PowerPoint mangler (ej freeware). Derimod kan Mediaplayer downloades frit hvis det ikke allerede er installeret.
Avatar billede phliplip Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:28 #9
Avatar billede phliplip Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:29 #10
Nu glemte jeg sq at gøre det til et svar.. der røg de points.. Nå.. Pyt skidt :D