Avatar billede bamig Nybegynder
09. oktober 2003 - 15:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Find computere

Hej,
Jeg har et dejligt mellemstort hjemmenetværk. Nu vil jeg gerne finde alle computere (og deres ip-adresse) som er logget på.
Hvordan gør jeg det?

Den computer som det skal gøres fra er en XP (windows) computer.

Jeg ved at jeg kan søge på netværksnavne og jeg kan også gå ind i netværkssteder/hele netværket/, men der vises ikke alle computerne pga. fx. firewalls og manglende protokoller.

I bund og grund vil jeg bare vide hvilke IP-adresser der bruges på det valgte tidpunkt!

På forhånd tak

>Bamig
Avatar billede bleze Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:28 #1
Der findes programmer der kan lave diagram over hele netværket. Desværre kan jeg ikke lige komme på et, men du kan evt kigge på sites som tucows
Avatar billede bamig Nybegynder
13. oktober 2003 - 02:29 #2
Det ser ikke ud som om der nogen der har et svar.

Så jeg må hellere få lukket, også fordi at jeg ikke længere har brug for sådan en service.

Takker for "svaret" bleze, men det hjalp nu ik... (tro' heller ikke du regnede med det)

' Bamig