Avatar billede reneface Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kvalitet af .bin filer

Jeg har brugt Isobuster til at pakke .bin filer ud med. Ved hjælp af funktionen "filter m2f2 Mpeg video frames" har jeg oprettet en ny Mpeg fil. Jeg syntes bare kvaliteten er temmelig ringe..kan det gøres på en anderledes måde? Jeg har en makker som kan afspille .bin filer direkte vha. mediaplayer og der er kvaliteten af filen fremragende.. umiddelbart lidt mystisk eller hvad, for min afspiller kan ikke genkende .bin formatet. Spørgsmålet er altså: kan man pakke filen ud og stadigt beholde kvaliteten??
Avatar billede bad24 Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:47 #1
kvaliteten har ikke noget at gøre med kvaliteten af bin filen. Men kvaliteten af kilden, filmen er blevet optaget fra. Du kan godt pakke bin filer ud. Der ligger en mepg fil inde i en af mappere i bin filen. Men du kan brænde filmen og se den på din dvd maskine (næsten alle nye dvd afspillere, kan afspille vcd og svcd cd'ere)

- Lars
Avatar billede reneface Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:50 #2
præcis..det er den mpeg fil jeg pakker ud med isobuster og den kan også ses, men det er kvaliteten af den, som er lidt sløj, selvom .bin filen er et dvdrip..min makker kan afspille .bin filen direkte og i god kvalitet?? I mine øjne er det lidt mystisk..
Avatar billede fangel Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:56 #3
nu er det vel ikke ulovlige film vi har gang i - for så må der ikke hjælpes her på eksperten - jf reglerne!

Morten
Avatar billede reneface Nybegynder
09. oktober 2003 - 15:08 #4
nej..det er det nu ikke..bad24..prøver lige at nappe den på dvd afspilleren
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2003 - 17:42 #5
som bad24 allerede har sagt, så har .bin og selve kvaliteten på filmen intet med hinanden at gøre.