Avatar billede kasper600 Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:33 Der er 3 kommentarer

Hjælp til navn til en clan i counter strike

Hey allesammen... jeg ville lige spørg om der er nogen der går meget op i counter strike, hvis der er. Kan i saa ikke hjælpe med at finde på et rigtigt fedt navn til min clan-. og hvor man kan lave en Hjemmeside gratis og det sakl ikke bare være webbyen.. det sakl være et sted hvos man kan lave temlige mange ting.. Jeg vil sætte mange point hvis der er nogen der gider hjælpe mig.. SES
Avatar billede donleavy Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:46 #1
Well, klannavnet skal jo gerne have noget at gøre med jer, så
du bliver nok nødt til at give flere oplysninger, hvis du skal forvente et svar. Prøv hos Sol.dk med den gratis hjemmeside...
Avatar billede fangel Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:51 #2
Clan CSiWoT - Counter-Strike is Waste of Time !
Avatar billede kxrider Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:12 #3
her kan du oprette gratis hjemmeside -->

www.frac.dk
www.1go.dk
www.whitehat.dk
www.friserverplads.dk

Clan M.O.C Men Of Courage :-D