Avatar billede belle Nybegynder
09. oktober 2003 - 12:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

PDA med GPS

Jeg leder efter en PDA med indbygget GPS. Findes de elelr er det kun som tilbehør man kan få GPS?

Hvilken PDA vil i anbefale når GPS er et must. den må helst ikke være for stor da jeg helt skal kunne have den i en lomme uden de store problemer
Avatar billede Chewie Novice
09. oktober 2003 - 12:55 #1
dette kan måske bruges http://www.tomtom.com/
Avatar billede belle Nybegynder
09. oktober 2003 - 13:00 #2
nu var det IKKE software men selve PDA'en jeg spurgte om.
En PDA med GPS hardware.
Avatar billede Chewie Novice
09. oktober 2003 - 13:03 #3
http://www.tomtom.com/products/platform/extra_info.php?Extra_Page=34&Language=1&ID=55

denne pakke kommer i bilka og kvickly d. 2.okt. og ser ret fed ud :)
Avatar billede Chewie Novice
09. oktober 2003 - 13:05 #4
Prøv at skrive søgeordet "GPS" her

http://www.edbpriser.dk/hardware/mininotespda.asp
Avatar billede Chewie Novice
09. oktober 2003 - 13:15 #5
Hvis jeg skulle har en PDA idag skulle det være denne - HP ipaq h1940
Avatar billede belle Nybegynder
09. oktober 2003 - 13:33 #6
den ipaq ser ret lækker ud men det tomtom set er jo kun til bilen..
jeg er på jagt efter noget der er indbygget i pda'en eller som man kan tilslutte via den Secure Digital slot der er på den
og den skal selvfølgelig ikke være så stor som den tomtom gps modtager
Avatar billede Chewie Novice
09. oktober 2003 - 13:46 #7
The stylish design of this system makes it blend in with the interior of any car. The HP iPAQ h1940 and the TomTom GPS receiver both have in-built Bluetooth technology, which enables these devices to communicate wirelessly. With the TomTom Car Kit, you can easily take the system from one (rental) car to the next. Even when out of the car the system will continue to guide you to your destination.

men nok kun hvis bilen holder i nærheden :/
Avatar billede belle Nybegynder
09. oktober 2003 - 13:50 #8
ja med mindre man tager den gps modtager i lommen - spørgsmålet er om den kører på batteri eller på bilens cigartænder. hvis det er det sidste så er der jo ikke så meget at gøre.
jeg tror jeg må ud og spørge i div butikker men tak for hjælpen
Avatar billede Chewie Novice
09. oktober 2003 - 13:53 #9
Så lidt ..... jeg må indrømme jeg er blevet total forelsket i den .... jeg har på fornæmmelsen af at det bliver dyrt i oktober :)
Avatar billede perj Nybegynder
09. oktober 2003 - 15:23 #10
>>chewie  d.d. 09 oktober 2003 !!. Hvornår mener du ?
Avatar billede Chewie Novice
09. oktober 2003 - 16:36 #11
OK .... jeg mener selvfølgelig "her i oktober"
Avatar billede godthob Nybegynder
12. november 2004 - 15:20 #12