Avatar billede rejen Nybegynder
09. oktober 2003 - 12:14 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ingen lyd asus p4pe-x

Jeg har lige samlet en computer med ovenstående på bundkort. Når jeg kobler front audio på for at lyd stikket forrest på kabinettet skal virke, virker stikket bag på computeren ikke. Er det meningen at den skal slå fra når man har et stik på fronten af kabinettet?
Avatar billede tronic1 Nybegynder
09. oktober 2003 - 12:18 #1
har selv ASUS Ipanel med lyd, og der står i manualen at der må ikke bruges begge stik på samme tid, pga risiko for at brænde noget af. (Noget i den dur)
Avatar billede peet-49 Novice
09. oktober 2003 - 12:26 #2
Det er enten eller, du kan bruge det bagerste eller det forreste stik, men ikke samtidig.
Avatar billede rejen Nybegynder
09. oktober 2003 - 12:31 #3
ok, tænkte det nok... denne her manual skrev bare ikke noget om det.
Avatar billede rejen Nybegynder
09. oktober 2003 - 12:31 #4
tronic1 laver du ikke lige et svar - så får i lige lov at dele pointene
Avatar billede tronic1 Nybegynder
09. oktober 2003 - 13:24 #5
Oki
Avatar billede peet-49 Novice
10. oktober 2003 - 16:32 #6
Takker for point.