Avatar billede gleerup Nybegynder
09. oktober 2003 - 00:17 Der er 4 kommentarer

Leder efter "forsvundet" mail i dbx-fil

Jeg har en Indbakke.dbx der fint kan importeres til OE6, hvorved jeg henter 114 beskeder. Men det er en helt speciel mail jeg skal bruge, og den er der ikke. Men åbner jeg Indbakke.dbx med f.eks. Word, kan jeg finde "rester" fra denne mail ved at søge på det Subject mailen har og derfor tilspørger jeg jer: Hvordan "redder" jeg denne mail? Har også prøvet med eksterne programmer fra f.eks. http://www.outlook-express-repair.com/ men den "redder" kun de 114 mails jeg kan "redde" ved at importere dem.... I Word kan jeg se subject og afsender, men resten er selfølgelig totalt ulæseligt, da Word ikke liiige egner sig til at redigere dbx-filer! :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. november 2003 - 02:32 #1
Prøv i stedet at redigere i notepad. (bare en idé)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. november 2003 - 00:15 #2
Halloooo ;o)
Avatar billede gleerup Nybegynder
24. november 2003 - 07:21 #3
Hej victor-1. Med "Men åbner jeg Indbakke.dbx med f.eks. Word..." mente jeg at jeg også havde prøvet notepad og Wordpad og det gav mig heller ikke mulighed for at se andet end Subject fra de mails jeg ledte efter. Måske kan det bare ikke lade sig gøre i det hele taget! Men tak for forslaget alligevel! :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. november 2003 - 11:42 #4
Tror du har ret - det lader sig nok ikke gøre :o(

Husk at lukke sprgsmålet - ik' ;o)