Avatar billede mindcrawler Nybegynder
08. oktober 2003 - 20:56 Der er 8 kommentarer

smadret lyd

Jeg har en video med en ret slem lydkvalitet. Hver gang der bliver talt i filmen kommer der en irriterende susen. Kan dette fjernes eller er filmen bare smadret?

- Bjørn.
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
08. oktober 2003 - 21:08 #1
Drop det pis sony-ericsson-lover!!!!
Avatar billede eagleeye Praktikant
08. oktober 2003 - 21:25 #2
sony-ericsson-lover >> Deaktiveret
eagleeye / CoAdmin
Avatar billede fromsej Praktikant
08. oktober 2003 - 21:30 #3
Eagleeye>>Sletter i ikke hans indlæg også?
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
09. oktober 2003 - 12:29 #4
Øøøøh? Hvad er det for et svar? Hvad har mit indlæg med sony- erricsson at gøre?
Avatar billede fromsej Praktikant
09. oktober 2003 - 16:34 #5
Iklke noget, og hvis du ikke læste hans indlæg inden det blev fjernet, er du ikke gået glip af noget.*S*
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
10. oktober 2003 - 18:42 #6
Okay :)

Nå men kan det overhovedet lade sig gøre at reperere lyden eller er det bare argerligt?
Avatar billede fromsej Praktikant
10. oktober 2003 - 18:54 #7
I et eller andet redigeringsprogram måske, men jeg ved det desværre ikke.