Avatar billede machen87 Nybegynder
08. oktober 2003 - 20:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

over sæt tysk

hej eksperter jeg skal lave en ansøgning på tysk men jeg kan seriøst ikke mere idag!! så kan i ikke rette den fri for fejl og oversætte resten til tysk... :)

150 point for det !!

Ich bin 16 jähre alt, ich heiße Andreas ich habe 2 altern mit Name Kitty und Jan ich habe auch ein Kleinerbruder er heißt Nikolai. Meinen Interessen sind Badminton, Golf und Computern. Ich habe von Badminton Gespielen in 7 jähre und Golf von 2 jähre. Auf den Computern spielen ich auf der Internet mit anderen Leuten. Aber ich will gern auf den Sprachkurs weil ich sehr finden Spannen ist. Jeg har snakket tysk i 4 år nu og jeg menner endnu jeg har brug får at lærer en massen endnu. Jeg kan også godt lide at snakke med andre mennesker det tager jeg som en udfordring, jeg arbejder for sagen og jeg gør alt for at komme med. Jeg kann især godt lide at komme til  fremmede lande for at snakke forskellige sprog. Min interesse for computer er meget høj jeg til bringer meget af dagen på computer lige for tiden laver jeg hjemme sider til andre. Og før det spillede jeg counter strike „ et online spil.“ Jeg er blandt andet træner i badminton for U11, U13, og U15 det går meget af min fritid med. du over det er jeg meget sammen med mine venner, som jeg hygger mig med, vi går i byen og sådan nogen ting. Du over det har jeg to fritids arbejde jeg arbejder på en tank station som hedder DK hvor jeg er alt mulig mand, og så er jeg opvasker på en café som hedder café ciffy det er en café med live musik om natten. Det er et lille hyggeligt sted lige midt i gågadn. Når jeg har sat mig noget for vil jeg udfører det og sådan er det bare. Jeg hader at tabe til mig selv da jeg er en vinner. Eller kann jeg godt lige at beskæftige mig med dyr jeg har en hund med navn Asterix en lille gravhund som er mega sød.
Avatar billede machen87 Nybegynder
08. oktober 2003 - 20:52 #1
ik nogen der gidder ?
Avatar billede machen87 Nybegynder
08. oktober 2003 - 21:25 #2
Ich habe von 4 jähre deucht gesprocht. aber meine menung nach deucht ist das ich kann lehren mehr.... nok nuu pleaz
Avatar billede machen87 Nybegynder
08. oktober 2003 - 21:28 #3
und ich kan auch
Avatar billede willsonn Nybegynder
08. oktober 2003 - 22:52 #4
Det hedder Jahre - ikke Jähre!
Avatar billede htmlkongen Novice
08. oktober 2003 - 23:57 #5
Meinen Interessen sind Badminton, Golf und Computern. Ich habe von Badminton in 7 jähre gespielen und Golf von 2 jahre. Auf den Computern spielen ich auf an der Internet mit anderen Leuten. Ich will gern auf den Sprachkurs weil ich finde es sehr spannend.
Avatar billede htmlkongen Novice
08. oktober 2003 - 23:57 #6
Kan du bedre på engelsk kan du jo oversætte fra engelsk til tysk: www.altavista.dk
Avatar billede htmlkongen Novice
13. oktober 2003 - 15:46 #7
Wazup? Kunne du bruge det ? :o)
Avatar billede machen87 Nybegynder
04. december 2003 - 22:07 #8
jeg ville have det oversat det ikke snakket om !