Avatar billede ice_ Nybegynder
08. oktober 2003 - 17:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

virus i ramkreds

Jeg har en pc som jeg mener der er virus på, eller retter sagt i ram kredsen.
jeg har testet HD´en for virus, men der er ikke virus på.
Jeg har prøvet at install. de verse windows prog og den kommer med den samme blå skærm inde i installationen, noget med memory fejl (kan ikke huske hvad der står)
Jeg har haft deb i en anden maskine og der er det samme problem.
Er der evt nogle der kan sige hvad det er og hvordan man løser problemet.(det er en 256 DDR ram klods og den bliver talt i bios)
Avatar billede fromsej Praktikant
08. oktober 2003 - 17:42 #1
Den klods er defekt.
Avatar billede fromsej Praktikant
08. oktober 2003 - 17:43 #2
Avatar billede chalde Seniormester
08. oktober 2003 - 18:25 #3
Der kan ikke være virus i rammen, da alt i rammen bliver nulstillet når du slukker computer.
Det her program er lidt hurtigere til at teste ram med end memtest86. Men memtest86 er grundigere. http://www.webguider.dk/VisArtikel.aspx?id=130
Får du fejl med et/begge af programmerne har fromsej ret.
Avatar billede fromsej Praktikant
08. oktober 2003 - 20:50 #4
Tak for point.*S*
Avatar billede ice_ Nybegynder
08. oktober 2003 - 21:41 #5
Jeg takker jer begge og ganske rigtig, der var fejl på ram kredsen, det var det sidste jeg tænkte på, eller ikke. ;)