Avatar billede spenevoldsen Nybegynder
08. oktober 2003 - 17:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trojan Horse

Hey all.

Jeg har fået en Trojan Horse på min com. Jeg har fået den isoleret. Men Kan stadig ikke åbne nogle programmer, heriblandt norton antivirus 2003 og The cleaner.

Jeg vil høre om i har nogle fif eller progs til at fjerne den.

/Søren
Avatar billede fromsej Praktikant
08. oktober 2003 - 17:36 #1
Har du et navn på den?
Prøv en onlinescanner her:
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
er dinHarddisk Fat32 eller NTFS?
Hvilket styresystem?
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. oktober 2003 - 17:37 #2
du kan prøve med STINGER der kan downloades gratis fra www.nai.com, hvis du ved hvad den hedder kan du slå den op i deres virus libary og se hvordan den fjernes
Avatar billede spenevoldsen Nybegynder
08. oktober 2003 - 17:40 #3
Jeg har ikke et navn på den. Kører Xp og bruger ntfs