Avatar billede kgp43 Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ICQ2Go > Messenger

Hejsa,

Findes der en løsning hvor man kan komme på MSN, uden at installere messenger? ala ICQ2Go
Avatar billede kklm Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:42 #1
Ja - du kan bruge Trillian, som findes på http://www.trillian.cc/
Avatar billede kklm Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:45 #2
Men jeg ved ikke helt om det er denne løsning du ønsker, da man jo skal installere et program. Fordelen ved dette program er at du kan være på ICQ, MSN, mIRC, mm. på én gang gennem et program.
Hvis det er "net"-løsningen (ICQ2Go) du ønsker - så tror jeg faktisk ikke at det kan lade sig gøre
Avatar billede keysersoze Guru
08. oktober 2003 - 16:48 #3
jo det kan - jeg har set det somewhere, men jeg kan ikke hverken huske eller finde linket :o/
Avatar billede kgp43 Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:53 #4
kklm; Jeg bruger Trillian til dagligt, men det kræver en installering
Avatar billede kklm Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:59 #5
det er bare i orden :-)
du må godt lige poste et evt. link hvis du finder ud af hvordan man kan benytte msn via nettet
Avatar billede bleze Nybegynder
08. oktober 2003 - 17:07 #6
Der har været een ala ICQ2GO men mener MS har spærret for den så den ikke virker mere, desværre :(
Avatar billede tribber Nybegynder
11. oktober 2003 - 21:42 #7
jubii messenger kan klare det... messenger.jubii.dk der skal du vælge Jubii messenger lite, den ka'