Avatar billede hono Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:02 Der er 14 kommentarer og
5 løsninger

B-one, surftown eller web10

Har siddet og kigget denne her kategori lidt igennem, og fundet en masse tråde om ovenstående webhotel, men ingen hvor alle nævnes og sættes op imod hinanden.

Er der nogen der har en mening om hvad der er bedst? Nogle der har gode eller dårlige erfaringer med nogle af dem? Tænker især på oppetider, men også det generelle indtryk.

På forhånd tak

Hono
Avatar billede bad24 Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:08 #1
B-one skal du holde dig fra.
De kan ikke finde ud af noget. Og de sletter din hjemmeside, hvis den er ved at have for mange besøg. Så siger de, at måske dine billeder er for store. Så det var derfor. Jeg begynder snart at bruge surftown De er både venlige og billige. Web10 kender jeg ikke noget til.

Håber det hjalp dig lidt. ;-)

- Lars
Avatar billede hono Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:20 #2
Tak for svaret. Vil meget gerne have flere svar.
Avatar billede bad24 Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:21 #3
skulle der også gerne komme :)
Avatar billede resten Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:23 #4
Jeg har selv 2 sider hosted hos www.web10.dk og www.starthotel.dk og er yderst tilfreds men blot skal du huske der ingen tlf support er.

Men som altid er der ligeså mange meninger som der er bruger og nogen er tilfredse og andre ikke og det gælder uanset hvad hvilket webhotel du spørger til :)
Avatar billede freddy04 Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:41 #5
Jeg har web10, og de er da ok, men kun hvis du kan undvære en windows server.

Altså skal du bruge asp osv. så hold dig fra web10, deres windows servere er der konstant problemer med. Desuden virkede de ret uprofessionelle da jeg bestilte mit hotel. Jeg fulgte proceduren på deres hjemmeside, men det kostede mig 2 oprettede sager i deres support forum før det blev oprettet.

Det generiske svar: Man får hvad man betaler for...
Avatar billede delakuer Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:43 #6
Jeg bruger b-one. der har godtnok været nogle problemer med dem, men jeg er tilfreds nok...

/Mads
Avatar billede keysersoze Guru
08. oktober 2003 - 14:52 #7
i langt de fleste tilfælde får man hvad man betaler for - men heldigvis findes der også undtagelser... Jeg har stort set kun høret negativt om de 3 ovenstående, men www.d-hosting.dk vil jeg sagtens mene kan konkurrere med dem og det er med en del flere positive sider
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:53 #8
Jeg er ganske tilfreds med b-one. Havde lidt problemer med deres support i starten, og ind imellem skifter de mail server ip uden at fortælle folk det, og regner med, at man checker deres news hver dag. Men der har ingen problemer været det sidste lange stykke tid.
Avatar billede spontek Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:28 #9
Jeg har hoteller hos både B-One og Web10. Jeg kan kun fraråde dig på det kraftigste at handle hos Web10. Siden juni har de været nede fire gange hver måned, og i denne måned har de været nede både fredag, lørdag og mandag - det kører med andre ord altså slet ikke for firmaet.

I øvrigt er det sidste svar jeg har fået fra supporten fra julu måned tiltrods for jeg har skrevet flere gange siden.

B-One har været dårlige i foråret, men jeg har ikke haft de store problemer de sidste måneder, men der er der andre som har.

Sufttown har jeg i udkig til et kommende projekt og virker nogenlunde, men det er kun bedøbt ud fra kundeservice svar.
Avatar billede hostmoster Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:28 #10
d-hosting er begyndere. Find et sted for du ikke er forsøgskanin.

Hvis du skal have en almidelig webside med f.eks. php/mySQL, så tag web10. De kører unix/freeBSD og det er super!
Avatar billede resten Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:52 #11
Spontek--> En dårlig start giver altid en god slutning :o)
Avatar billede spontek Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:40 #12
Resten: Det kan godt være, men nu var B-One gode til at starte med, og jeg kendete Web10 gemmen Starthotel hvor de var knippelstabile, men nu hvor der er gået over 6 måneder siden TalkActive købte Web10 er det endnu værre end til at starte med. Da jeg fik flyttet mit domæne til Web10 var de over én måned om hver flytning (jeg har tre domæner der), men siden var online. Nu svarer de ikke på support og siden/siderne er konstant nede. - rent faktisk er de domæner jeg har hos Starthotel nede lige nu... men det på Web10 er dog online
Avatar billede hostmoster Nybegynder
15. oktober 2003 - 12:58 #13
Jeg synes web10 er gode. Spontek må have været uheldig, eller haft for lidt forstand på det ;-)
Avatar billede spontek Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:02 #14
Hvad har det med at have forstand på noget at mit hotel og andres som hostes af Web10 aka Starthotel aka Serverhosting aka TalkActive?

Og hvad har forsand at gøre med at firmaet ikke har svaret på henvendelser i tre måneder og har lukket deres support telefon?
Avatar billede resten Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:16 #15
spontek--> Nu har de aldrig haft support over telefon :)
Avatar billede spontek Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:42 #16
Jo det havde de faktisk. Ikke noget som stod så mange steder, men i en email de sendte ud til kunderne
Avatar billede keysersoze Guru
15. oktober 2003 - 18:41 #17
hostmaster >> så må det i hvert fald have været uheld der har spillet ind - for det kan umuligt være kundens problem at han/hun har for lidt forstand på det... hvis kunden ikke har forstanden til det skal webhotellet netop hjælpe!
Avatar billede rexdegn Nybegynder
16. oktober 2003 - 22:11 #18
Vælg Surftown. Der er der styr på pisset og deres support er kanon. Deres webmail er grim men ellers har jeg kun godt at sige om Surftown.
Avatar billede hono Nybegynder
24. oktober 2003 - 15:13 #19
Takker for rådene. Kan se at meningerne er delte, men jeg tror jeg prøver med surftown