Avatar billede faetter_br Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke fjerne program fra Tilføj/Fjern programmer.

Jeg har fået installet et program på min Win XP, men kan ikke afinstalle det fra Add/remove programs, da mappen med selv selve programmet er blevet slettet.

Hvordan kan jeg få programmet slettet/uninsallet, så det ikke længere optræder i Add/remove og i Reg. basen?

På forhånd tak...

-Faetter br
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:02 #1
installer programmet igen og fjern det så i Kontrolpanel>Tilføj/Fjern programmer.
Avatar billede resten Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:03 #2
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:04 #3
det er den metode jeg plejer at bruge, for ellers skal du tage en backup af Registrerinsdatabasen.
Herefter pløjer du Registry igennem og fjerner alt med navnet på programmet du vil fjerne, ganske vist en træls metode.
Avatar billede resten Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:05 #4
Der er også en anden mulighed i dette spørgsmål som virker.

http://www.eksperten.dk/spm/274825
Avatar billede faetter_br Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:14 #5
Jeg takker mange gange for de hurtige svar, og installede programmet igen... Så derfor får retaxes point, men de andre svar var sikkert ligeså gode.
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:16 #6
takker for pointene..

resten> vil du ha' halvdelen, for dine tips var fine :o)
Avatar billede resten Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:19 #7
Nej det er okey retaxes :o)

Men det er nemmer i regedit at ænde denne ene streng hvis det er et kæmpe program istedet for at lægge det hele ind igen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:23 #8
ja, det er noget nemmere at rette et par linier, men jeg tror at faetterr_br installerede programmet og fjernede det på normal måde.

længe siden at vi har talt sammen, min icq kører ikke i øjeblikket, men regner med at den kommer op i dag.

bruger du Skype?
Avatar billede resten Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:24 #9
Jeps under navnet resten :)