Avatar billede soag Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:51 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Brugtpris på denne PC?

Hej.
Jeg er blevet tilbudt nedenstående PC.
Hvad ville en FAIR brugtpris være? Han har ikke forlangt noget endnu, så jeg skal komme med et udspil.
Jeg spør ikke, hvad I villi give, men hvad den kan indbringe på "det blå marked"?

Miditower m/ 4 x 5,25 drev. 2 x 3,5 flopy drev
Asus A7V 133 maxi motherboard
1200 mhz Athlon CPU
Raid controler ata100
6 x usb stik
256 MB ram
Soundblaster live player 1024 m/sorrund
10/100 mbit netkort
G-force 2 grafikkort m/64mb
80 Gb Harddisk(ca. 3md. gl)
Asus 16 x 52 speed dvd(ca 3 md. gl)
Plextor 12x10x32 Speed brænder(brændt ca 50 cd'er

Microsoft Wireless Optical Desktop Pro (US) Keyboard + Mus
( http://www.microsoft.com/danmark/products/hardware/keyboards.asp )

Logitec Cordless MouseMan Optical
( http://81.19.227.140/edbhard/H021/020-0020.jpg )

IBM 17" sort skærm, flot og stil fuld med højtaler (Bose), microfon, og USB-prt indbygget!
magen til den på dette link, bortset fra denne har indbygget Bose højtalere på siden og indbygget USB-stik, samt stik til Headset/Ekstern microfon ( http://www5.pc.ibm.com/dk/products.nsf/$wwwPartNumLookup/_T37K6DK?OpenDocument )

Komplet med WinXP pro, masser af spil, programmer osv!

Kører perfekt!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. oktober 2003 - 00:02 #1
3-4000,- er en go deal.
Og det er ikke megt, men det er fordi når du over, kan du købe det en hurtigere pc, måske 2-3 g. hurtigere.
Avatar billede halifax Nybegynder
08. oktober 2003 - 01:17 #2
Nu skal du ikke falde på halen over en 17" skærm selv om den er flot og stilfuld og med nogle ekstra features.
Bortset fra det nyere hardware er resten af en noget ældre dato, dog nok brugbart til de fleste ting, hvis du ikke erhard core gamer med de nyeste spil.

Såfremt licens og cd-rom til XP + andre programmer følger med synes jeg ikke, athverken han eller du er helt dårligt stillet ved en pris op til kr. 4.000,00. Softwaren en jo en del værd uanset hardware.
Avatar billede wannabelinuxdude Nybegynder
09. oktober 2003 - 13:53 #3
3000 kr. Prøv at finde løsdelene på dba.dk, man får ikke mere for det. Så er der selvfølgelig værdien af software og eventual teknisk assistance, den kan være lidt svær at gøre op. Ok, måske 3500 pga. medfølgende software hvis der altså er licenser med.
Avatar billede mightyjoe Nybegynder
09. oktober 2003 - 20:37 #4
Prøv du at sammenlign med den her f.eks. http://www.bj-trading.dk/dk/info_pc.asp?bilag=99
Den her(i linket) har ca. 1Ghz mere dobelt så mange ram, Geforce 4 istedet for 2, og 80 GB hdd.. Den du har skrevet om har godt nok 12xcd brænder men det kan man købe for 200-300 kr.. Og alt i alt nogle bedre komponenter til ialt 3300, så komemr an på om du har en skærm der hjemme og om du har en version af Windows du kan bruge?? Ellers vil jeg da sige med det hele skal han ikk have meget mere end 3000 kr..
Håber det hjælper
Mighty Joe signing Out!!