Avatar billede kasper-k Nybegynder
07. oktober 2003 - 18:06 Der er 6 kommentarer

Insallation af windows

Jeg har lige købt ny computer og har derfor sat min gamle harddisk derover. Først meldte den en hardware fejl, så slette jeg partitionen med fdisk og oprettede en ny og formatterede den til fat32. Da jeg så skulle til at installere windows 2000 kunne jeg ikke komme længere end til der hvor den lige er blevet færdig med hardwarecheckket. Jeg har så prøvet på den gamle computer (min fars) og der kan jeg godt komme et tak videre, men der er kun et problem at dvd-drevet er temmelig slidt, så det fungerer ikke helt optimalt. Er der nogen der har en fornemmelse af hvad der kan være galt?
Avatar billede elvis77 Nybegynder
07. oktober 2003 - 19:06 #1
Prøv at kopiere hele windows cd'n ind på harddisken, og installer fra denne kopien.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. oktober 2003 - 19:15 #2
du skriver, at det staretde med harware fejl, hvordan fandt du ud af det..?
og hvis du har en pc til rådighed, kan du vel låne det cd-rom drev..?
Avatar billede dalle16 Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:19 #3
Prøv at formattere den til NTFS
Avatar billede kasper-k Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:33 #4
jeg har fundet ud af det... det var rammene, der var defekte :)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. oktober 2003 - 09:49 #5
det var da fint du fandt ud af det..:O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. november 2003 - 23:38 #6
skal vi  ikke lukke hr så..??