Avatar billede tobbi Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:03 Der er 5 kommentarer

Service Unavailable - error

Hejsa

har fået en mystisk fejl...
Bruger c#, sql server 2003.

når jeg prøver at kører min application lokalt, virker det fint.
Men lige så snart jeg uploader det til vores produktionsserver, kommer der "Service Unavailable" fejlmeddelelse ind imellem når man browser rundt.

nogen ideer om hvad der kan være galt ?
Avatar billede tommer Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:12 #1
har du husket at ligge alle filerne over på serveren ??
bruger du vs skal du huske global.aspx, web.config, bin mappen osv.
chek lige at .net frameworket er installeret på serveren....og at webserveren kører...
Avatar billede tobbi Nybegynder
13. oktober 2003 - 08:41 #2
fejlen kommer kun en gang i mellem, dvs. at jeg kan browse rundt i applikationen, men lige pludselig kommer fejlen. Der er tilfældigt hvor og hvornår den kommer.
Avatar billede tobbi Nybegynder
13. oktober 2003 - 08:49 #3
alle de nævnte filer ligger på serveren.
Avatar billede tommer Nybegynder
13. oktober 2003 - 11:03 #4
du har ret, det er mystisk...???...
kan du evt poste hele fejlmeddelelsen
Avatar billede tobbi Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:01 #5
Service Unavailable

det er hele fejlmeddelelsen :o)

det virker på vores interne server, så vi har en mistanke om at det er noget med rettigheder. Enten til sql-databasen eller til websitet.