Avatar billede henningc Nybegynder
02. januar 2001 - 00:57 Der er 3 kommentarer

kopiering af kalender på word 2000

jeg kan ikke kopiere en kalender oprettet på word 2000 fra skabelonen: Guiden kalender i mappen andre dokumenter. Der er ikke noget i vejen med min Canon 4000 printer, alle andre former for dokumenter kopieres fint.
Avatar billede henningc Nybegynder
03. januar 2001 - 01:48 #1
Kom så frem af busken eksperter.
kan det være for lidt ram eller fejl i instalationen? Når jeg vil se kalenderen i \"vis udskrift\" kommer der kun blanke sider, når jeg vender tilbage til lay out visning er der også blank side, hvis jeg så klikker på vis web udskrift kommer kalenderne frem igen!
Avatar billede krusell Nybegynder
03. januar 2001 - 02:14 #2
Har siddet og kigget lidt på det.
Men som du nok selv siger, er fejl i installationen det mest sandsynlige.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. februar 2012 - 22:28 #3
Skal du ikke lukke her?