Avatar billede radiant Nybegynder
07. oktober 2003 - 14:46 Der er 5 kommentarer

Skærmens opbyggelse

Jeg er meget interesseret i at vide hvordan en skærm er opbygget lige til den sidste modstand ... kan i ikke give mig nogle links til nogle hjemme sider  .. !
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. oktober 2003 - 14:48 #1
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:17 #2
Det er opbygget som et TV, blot uden Tuner og nogle andre småting der kun bruges i TV.
Avatar billede elvis77 Nybegynder
07. oktober 2003 - 19:16 #3
Det er da bare at åpne skærmen og se efter.
Avatar billede faramir Nybegynder
07. oktober 2003 - 19:59 #4
Det var dog noget af en forenkling retaxes! ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:01 #5
ja, lidt har også ret.

jeg skrev det fordi TV og PC monitor i alt væsentligt ligner hinanden, og at give sig til at forklare detaljeret hvordan de er opbygget er en meget stor mundfuld, selv for mig der har rep. Radio/TV i en menneskealder (Ja, også gamle rørradio/TV ;o)