Avatar billede verbatim12 Nybegynder
07. oktober 2003 - 13:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

nybegynder _ links problem

hejsa....jeg er totalt nybegynder inden for asp/.net. Jeg har lavet et system i c# og vil gerne lave en web GUI til det. systemet har fanelade, dem vil jeg erstatte med links på en framepage. i min aspx fil ligner det godt nok links, men når det bliver hentet ind i framepagen står det bare som alm tekst....
nogen der ved noget om det????
Avatar billede verbatim12 Nybegynder
07. oktober 2003 - 13:25 #1
er det overhovedet den rigtige måde at gribe det an på???
Avatar billede clausjul Nybegynder
07. oktober 2003 - 13:27 #2
Har du husket runat="server" i controllen og disse skal ligge i <form runat="server"> ?
Avatar billede verbatim12 Nybegynder
07. oktober 2003 - 13:32 #3
<form id="Form1" method="post" runat="server">

ja den skulle være i orden...
Avatar billede repsak Nybegynder
14. oktober 2003 - 17:52 #4
du skal måske offentliggøre lidt kode :-)
Avatar billede clausjul Nybegynder
14. oktober 2003 - 18:53 #5
Har du skrevet sådan:
<asp:HyperLink NavigateUrl="test.aspx" runat="server">Linktekst</asp:Hyperlink>

?
Avatar billede verbatim12 Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:14 #6
fik selv løst problemet, tak alligevel....smid et svar claus, så får du pointene
Avatar billede stefan_v Nybegynder
26. november 2003 - 15:26 #7
Du havde glemt 'NavigateUrl' property'en, ikke?
Avatar billede verbatim12 Nybegynder
26. november 2003 - 16:49 #8
nej...kan ikke helt huske det, men det var noget andet der var galt. havde vist brugt en komponent under forms, istedet for webform. eller noget i den stil :-)