Avatar billede johndoesacc Nybegynder
07. oktober 2003 - 03:50 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Bluetooth headset sat til PC?

Nu har jeg et logitech bluetooth headset som jeg anvender til min P800... Dette er en lækker opsætning i sig selv, men jeg kunne godt tænke mig at sætte den til min PC og bruge headset'et som mikrofon og højttalere på en måde.
Dette er specielt fedt, hvis man bruger Skype eller lignende.

Jeg har ingen BT dongle eller lignende endnu, men køber en hvis jeg tror på at det virker.
Avatar billede bokjer Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:52 #1
Det kan du desværre ikke, i følge Logitech kan du ikke sætte det headset til PC'en, og jeg har selv testet det, uden held. Det er lidt en skam, for det er et fedt headset.
Avatar billede wiibroe Nybegynder
12. november 2003 - 17:55 #2
Jeg har testet headsettet paa en com, jeg kunne optage fra microfonen og høre musik.
Avatar billede johndoesacc Nybegynder
24. november 2003 - 07:44 #3
sorry jeg har idlet lidt. :) Men du siger det virkede... hvordan???
Avatar billede wiibroe Nybegynder
24. november 2003 - 21:28 #4
Jeg arbejder i teknisk support hos logitech og je ghar conencted et logitech BT headset til en logitech BT hub med en logitech-widcom stack installere. Og det fungere.
Avatar billede vjacob Nybegynder
19. februar 2004 - 09:30 #5
Hvorfor skulle et rigtig bluetooth headset ikke virke med en PC??
Avatar billede johndoesacc Nybegynder
14. marts 2004 - 18:47 #6
men er der nogen der kan fortælle hvordan det kan lade sig gøre? helst uden køb af ekstra hardware og evt. på en linux istedet for...
Avatar billede sbk200 Nybegynder
17. marts 2004 - 21:56 #7
Har et Logitech BT headset og en Belkin BT dongle .. der er hul igennem, men virker slet ikke optimalt. Lyden fra Mikrofonen hakker så det er svært at fører en normal samtale.. --> Wiibroe .. har du ikke nogle gode workarounds ?
Avatar billede johndoesacc Nybegynder
05. september 2004 - 21:14 #8
Jeg blev ikke klogere, men jeg synes i skulle have point for historierne. Takker.