Avatar billede mikkel_sarup Nybegynder
06. oktober 2003 - 23:32 Der er 3 kommentarer

"system" bruger mellem 10 og 35 % cpu når jeg flytter musen :x

som overskriften antyder, så bruger "system" mellem 10 og 35 % cpu når jeg flytter musen, jeg har lige haft formateret og installeret alt software igen, og har osse haft installeret softwaren til musen, som er en MS IE 3.0, flere gange efterfølgende, er der mon en som har en idé om hvorfor den bruger så meget cpu tid på dette? :)
Avatar billede c-holst Novice
06. oktober 2003 - 23:38 #1
hvad sker der hvis du ikke instalerer softwaren til musen, ud over, at du ikke kan anvende specialfunktioner

næ, men hvad sker der hvis du henter dette, installerer, opdaterer, og scanner det hedder spybot. http://www.safer-networking.org/index.php?lang=en&page=download
dette er bare en strøtanke.
Avatar billede c-holst Novice
12. oktober 2003 - 08:13 #2
ping
hvordan går det så
Avatar billede c-holst Novice
01. december 2003 - 23:33 #3
har du fået det op at køre?

vi hører gerne hvordan det går med dit problem