Avatar billede sv99dk Nybegynder
06. oktober 2003 - 22:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Samarbejdspartner søges.

Jeg er selvstændig webdesigner. Jeg er god til grafik og kodning af hjemmesider man mangler en der kan lave ASP og XML-databaser.

Det jeg skal bruge er ikke overdrevet avanceret, men skal være professionelt lavet.
Det eneste du skal lave er den rå programmering, jeg skal nok lave selve opbygningen, så du skal ikke tænke på design.

Vi kan evt. bytte opgaver, så du laver programmering for mig og jeg laver grafik og design for dig.

sv99dk@yahoo.dk
Avatar billede tt-dk Nybegynder
06. oktober 2003 - 22:44 #1
send en mail til mig på th@websolutions.dk og skriv lidt om dig selv samt referencer....så vil jeg meget gerne kigge på det
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2003 - 23:00 #2
kan kontaktes på info@questis.dk med mere specifikke oplysninger.
Avatar billede swaxi Nybegynder
06. oktober 2003 - 23:26 #3
såfremt det ikke er bydende nødvendigt at det foregår i sproget asp, kan du også sende mig en mail. info@kyberfabrikken.dk
Avatar billede keysersoze Guru
07. oktober 2003 - 09:19 #4
mail/msn kim@soze.dk
icq 32036024
Avatar billede sv99dk Nybegynder
07. oktober 2003 - 14:20 #5
swaxi> det skal desværre være ASP, det kan jeg nemlig en lille smule i forvejen.
Avatar billede nozio Nybegynder
07. oktober 2003 - 14:25 #6
Kig forbi http://reimer-it.dk eller send mig en mail på kontakt@reimer-it.dk

- så kan vi tage en snak om det.
Avatar billede hy Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:42 #7
Svar ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
08. oktober 2003 - 19:34 #8
siden at "hy" lægger svar og modtager point går jeg ud fra det er fordi han/hun er valgt som samarbejspartnere - interessant eftersom de færreste af os herinde har fået mulighed for at vise hvad vi kan (eller åbenbart ikke kan...)

Men derfor kunne det nu være sjovt at se/høre hvad det var der gjorde udslaget?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2003 - 19:35 #9
er ganske enig i den kommentar ;O)
Avatar billede swaxi Nybegynder
08. oktober 2003 - 20:44 #10
jeg tror under alle omstændigheder ikke det er tilladt iflg. ekspertens regler at give point i den her situation.
Avatar billede sv99dk Nybegynder
04. november 2003 - 22:42 #11
Mr.hy sendte en email og jeg accepterede.
Avatar billede swaxi Nybegynder
04. november 2003 - 22:49 #12
jo - og det er også fint nok, men iflg. ekspertens regler må point kun gives, hvis svaret på spørgsmålet gøres offentligt tilgængeligt. i dette tilfælde er der jo egt. ikke noget spørgsmål, så derfor bør du overhovedet ikke udlove point (man kan godt lave et "spørgsmål" med 0 point). bare for en ordens skyld.