Avatar billede mojion Nybegynder
06. oktober 2003 - 22:15 Der er 4 kommentarer

Creative webcam virker ikke i MSN

Okey vi starter for en ende af.

Jeg har et webcam som virker fint i mit program på min egen computer (conquer cam) men vil slet ikke kontake msn den skriver : messenger kunne ikke finde et kamara kontroler at kameraet er tilsluttet og prøv igen

jeg har win98 boomtown adsl med cisco router ehmm driver der fuldte med.

nogen idé om hvad det skulle være, jeg har kigget 180 andre spm igennem he rpå exp.dk men intet har indtil nu virket... :)

på forhånd tusind tak :)
Avatar billede wickedd Juniormester
06. oktober 2003 - 22:22 #1
Du skal huske at køre den 'wizard' der er i msn, ellers virker det ikke.
Jeg har også haft en masse bøvl med mit, men jeg tror det var sådan jeg fik det til at virke
Avatar billede wickedd Juniormester
06. oktober 2003 - 22:23 #2
Funktioner -> Indstillinger for webcam (msn 6)
Avatar billede mojion Nybegynder
06. oktober 2003 - 22:27 #3
den virker nemlig ikke  det er der den skriver :

messenger kunne ikke finde et kamara kontroler at kameraet er tilsluttet og prøv igen

hvor ligger deb wizard? eller er det bare den i funktioner? ...

:( lidt røv det ikke bare virker :(
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. april 2004 - 16:46 #4
I msn: Tools > Audio/Video Tuning Wizard, og så vælg cam'et fra rullemenuen der kommer, når du trykker næste :)

Havde selv samme prob her: http://www.eksperten.dk/spm/486864