Avatar billede rexuz Nybegynder
06. oktober 2003 - 21:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken router til Webspeed(fast ip)?

Goddag. Der kommer nu en røvfuld spørgsmål ang. nedenstående routere. Rounteren skal bruges til, at dele forbindelsen mellem 2 computere.

D-Link DI-604
E-Tech ADSL/Cable Router w. 4port Switch
LevelOne DSL Broadband Router
PheeNet BIG-01/4B Router
SMC SMC7004VBR Barricade Broadband Router
ST Lab ADSL Router w. 4 Port switch
TRENDnet TW100-S4W1CA ADSL Internet Station

Spørgsmålene er som følger?
Nem at sætte til?
Nem at åbne porten til ICQ, MSN, eMule osv.?
Sikkerhed?
Stabil?
Fordele/ulemper?
Andet?

Så det er bare, at komme med al jeres erfaring med en af pågældende router eller flere. Så jeg kan danne mig et godt indtryk af hvilken router jeg skal købe. En general anbefaling kan selvfølgelig også bruges.
Avatar billede kenp Novice
06. oktober 2003 - 21:38 #1
kort Svar af dem du lister der vil jeg vælge D-link
nem at sætte til nem at konfiguere og det hele et rigtigt godt køb.
Avatar billede squashguy Nybegynder
06. oktober 2003 - 21:41 #2
hvis man kan sige noget om dlink 604, så er det at den er nem at sætte op.
Avatar billede mousemanly Nybegynder
11. oktober 2003 - 22:12 #3
jeg har en D-link 804 som er nem på alle punkter. Aldrig problemer.
MEN jeg har ikke hørt særlig meget godt om dens efterfølger/lilebror, nemlig 604. Hold dig laaaaaangt væk fra surecom ( som heller ikke er nævnt). D-link har en DI-804s, som godt nok er en del dyrere, men nok også det mere problemfrit og stabilt.
Avatar billede rexuz Nybegynder
11. november 2003 - 12:13 #4
Sry... for langsomt svar.. Men har været på ferie i en længere periode ;) Håber sådan en D-link fætter er bedre end deres switch. Det var ihf. noget lort til TP2001.