Avatar billede thomas_it Nybegynder
01. januar 2001 - 19:22 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Web-Zone.dk

Hej alle,
Jeg vil bare gerne spørge om hvad i synes om Web-Zone.dk 2001 :o)

Adressen: http://www.Web-Zone.dk/
eller direkte på http://www.web-zone.dk/2001/

Vær venlige at svare ærligt!
Tak på forhånd!

- Thomas
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
01. januar 2001 - 19:26 #1
Jeg syntes designet er lidt små-kedeligt, og ikke det hele er centeret, kun midten og bunden.

De blå farver er lidt for skrigende, syntes jeg.

Ellers er det okay.
Jeg syntes du kunne bruge noget mere grafik til at få den lidt op i kvalitet.

/Zeropaq.dk
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. januar 2001 - 19:36 #2
hmm Web-Zone.dk, var det ikke \"okay\" der ejede den side?
Avatar billede vandhunden Nybegynder
01. januar 2001 - 19:44 #3
Cyberesben -> Jo, de har den sammen.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
01. januar 2001 - 19:45 #4
tror ikke der er nogle som egentlig er klar over hvem der ejer den. Men den som har siden har vist en 10-11 eksperten brugere..*gg*

:-|

-Anders
Avatar billede vandhunden Nybegynder
01. januar 2001 - 19:51 #5
Ok, jeg synes jeres logo er mega grimt. Og så er 10 point heller ikke meget for en sitevurdering...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. januar 2001 - 21:18 #6
ifølge DK hostmaster tilhører www.web-zone.dk Jamal Soueidan med tlf. nummer 28302768

det er det samme nummer som står på www.ekspert.subnet.dk
på ekspert.subnet.dk står der også et ICQ nummer, og når man kigger i infoen for dette, ser man at der henvises til web-zone.dk som homepage

brugeren \"okay\" har indrømmet at begge sider tilhører ham. så det må være ham der hedder Jamal Soueidan

hvem \"Thomas\" er vides så ikke
Avatar billede okay Nybegynder
01. januar 2001 - 21:22 #7
cyberesben...kig lige under Info Web-Zone.dk, så kan du se at der er 2 der ejer den...!!..
Avatar billede okay Nybegynder
01. januar 2001 - 21:23 #8
jeg sletter eksert.subnet.dk
Avatar billede bug Nybegynder
01. januar 2001 - 21:28 #9
Hvad er Idére ???

;-Bug
Avatar billede vandhunden Nybegynder
01. januar 2001 - 21:54 #10
Hvad mener I? Man må da godt have 2 hjemmesider, hvorfor vil du slette ekspert.subnet?
Avatar billede okay Nybegynder
01. januar 2001 - 21:56 #11
vandhunden, har fået hovedpine af den hjemmeside *s*...
Avatar billede okay Nybegynder
03. januar 2001 - 02:26 #12
ok hvad synes i nu.. ??? nu har jeg lavet det hele om ;)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
03. januar 2001 - 12:05 #13
Flot nok,men menuen ser lidt forkert ud i Netscape. Noget med at der mangler en streg eller et billede.

Det er grimt med den der slags struktur du har som baggrund på de farvede bar\'ere...
Avatar billede okay Nybegynder
03. januar 2001 - 14:22 #14
Det er grimt med den der slags struktur du har som baggrund på de farvede bar\'ere...

hvor henne ????

jeg har ik netscape til at teste den (
Avatar billede vandhunden Nybegynder
03. januar 2001 - 18:15 #15
Altså den grafik hvor overskrifterne er skrivet, det der med de runde hjørner. Er det meningen at det skal ligne et vævet tæppe?
Avatar billede okay Nybegynder
03. januar 2001 - 18:27 #16
du mener de små firkanter :)
Avatar billede Trine Nybegynder
04. januar 2001 - 11:06 #17
Han mener det mønster du har på de knapper på siden. Det ternede mønster.

Jeg synes også, at du kunne undlade møsteret, og bare lade det være en ensfarvet flade. Eller stribet, som  logo.gif der ligger i toppen.

Men jeg synes det er en cool site du har dig der. Flot og gennemtænkt. Der er mange funktioner, det kan jeg godt lide.

Flot!

Trine / Misskat
Avatar billede okay Nybegynder
22. januar 2001 - 10:58 #18
tak Misstak :) den tog mig ik langtid ;)
Avatar billede t.olsen Nybegynder
22. januar 2001 - 11:01 #19
http://www.web-zone.dk/2001/help/banner.php3
-
Warning: File(\"reklame.dat\") - No such file or directory in menu_h.php3 on line 286

Warning: rand(): Invalid range: 0..0 in menu_h.php3 on line 287