Avatar billede ossi Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:45 Der er 7 kommentarer

Praktik i uge 46!

Hej,

Jeg er 15 år - går i 9. klasse (folkeskole!) i Nykøbing Falster - jeg skal i erhverspraktik i UGE 46!!

Mine interesser er indenfor Hjemmeside, og computer generelt (til hjemmeside reference, http://n-club.dk).

Jeg vil gerne give nogle point til en som kan finde mig en god plads...

Her er en kopi af min ansøgning jeg har haft sendt til forskellige hvis det ka hjælpe...

Jeg er en dreng på 15 år (28/01-1988) som bor i Nykøbing Falster. Jeg går i
folkeskole på Ejegodskolen (http://www.ejegodskolen.dk/) i 9.b.
I min fritid spiller jeg saxofon på Nykøbing Falster musikskole, og
interesserer mig meget for computer (hvilket har stået på siden jeg var godt
ca. 8 år).

Til daglig er jeg leder og administrator af Danmarks største Nintendo
fan-klub på nettet - N-club (http://www.n-club.dk). Her er vi (pt.) 8 friske
unge, som hver dag prøver at levere nyheder og anmeldelser indenfor Nintendo
verdenen. For nylig holdt vi et stort arrangement på Fyn, hvor vi blev ca. 40
deltagere som spillede og holdt konkurrencer hele natten.

Mine områder indenfor computer er derfor hovedsageligt hjemmeside
programmering i HTML, CSS og PHP/MySQL. Dog har jeg tidligere stiftet en
smule bekendtskab til Delphi/Pascal.
Derudover har jeg en smule erfaring indenfor Linux og Linux server
opsætning, plus sammensætning/bygning af computere.
Avatar billede htmlkongen Novice
06. oktober 2003 - 16:55 #1
Kan du ikke spørge i en internet butik om de er interesseret?  Eller du vil måske hellere noget inde for musik i praktikperioden siden du skriver det. Dengang jeg var i praktik i 9. klasse skulle vi også selv finde pladsen, men vores studievejleder lagde et godt ord ind, og han kunne for det meste få os ind. Men prøv at gå ned helt konkret til de steder du kunne tænke dig og være også spørge om de kunne tænke sig at ha en i praktik, og hvis de vil de kan du jo sige at du har en ansøgning hvis de er interesseret :D

Held og Lykke --
Avatar billede ossi Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:56 #2
Jeg er mere interesseret i konkrete butikker jeg ku komme ind til... er løbet tør for idéer efterhånden :/
Avatar billede htmlkongen Novice
06. oktober 2003 - 17:00 #3
Okay. Men så er det vel bare og gå ind og spørge i de butikker du gerne vil i. Og sig til dem at du er interesseret i at lave en ansøgning hvis de er interreseret :D
Avatar billede ossi Nybegynder
06. oktober 2003 - 17:04 #4
Jamen - jeg HAR haft fat i nogle butikker - jeg er løbet tør for flere butikker - derfor er jeg interesseret i nogle friske idéer :P
Avatar billede htmlkongen Novice
06. oktober 2003 - 19:56 #5
Nåå okay fair nok :D
Avatar billede klojs Nybegynder
07. oktober 2003 - 00:09 #6
Ligger der ikke nogle erhvervsskoler i nærheden. Når deres elever ikke kan finde pladser, er de bare i lønnet praktik på skolen, men du skal jo ikke lønnes, og kunne måske lære en masse alligevel. Det kunne blive den bedste løsning når nu ingen firmaer er interesseret.
Avatar billede klojs Nybegynder
05. november 2003 - 16:58 #7
Har du fundet dig en plads ?