Avatar billede conehead Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DirectX problemer

Hej,

jeg har netop installeret DX9.0 b. Jeg prøvede at køre et lille program der inkluderer nogle DX filer, men får fejlen
"the referenced component Microsoft.DirectX cannot be found"

I mit projektvindue kan jeg se, at .NET 2003 ikke har fundet nogen version af DirectX, men WinXPs diagnosticeringprogram siger, at den er installeret.
Hvad gør jeg ved det?
Avatar billede sony-ericsson-lover Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:25 #1
ved et ik jeg har samme problem
Avatar billede omen Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:14 #2
Gå til jeres DirectX setup mappe! Hvis i kun har en exe fil, så pak den ud med WinRAR/ZIP, og så kør filen mdxredist.msi(Ikke dxsetup.exe, som er den normale setup-fil), og se om det ikke hjælper!
Avatar billede kxrider Nybegynder
06. oktober 2003 - 17:12 #3
hvilket grafikkort har du??
Nogle nye graffikkort kan ikke køre 9.0
Avatar billede conehead Nybegynder
07. oktober 2003 - 08:23 #4
grafikkortet er vel ligegyldigt...det er jo .NET der ikke registrerer directX.
Nuvel det er et Geforce3 ti200.
Avatar billede conehead Nybegynder
07. oktober 2003 - 10:26 #5
tror jeg stiller et mere præcist spørgsmål