Avatar billede eiken Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til sikkerhedskopiering

når jeg forsøger at lave en sikkerhedskopiering igennem windows xp (start,tilbehør,systemværktøjer o.s.v.) får jeg kun mulighed for at gemme i A:, men jeg vil sikkerhedskopierer alle filer på computeren og gemme dem i G: (back-up HD) - hvordan gør jeg det når jeg ikke får mulighed for at vælge andre drev en A: i Guiden til sikkerhedskopiering ???
Avatar billede sony-ericsson-lover Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:24 #1
ved det ik... :(
Avatar billede eiken Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:33 #2
sikken komentar
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:35 #3
sony-ericsson-lover  > Nu stopper du med at spamme alle spørgsmål med dine lamme kommentarer
Avatar billede venturer Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:48 #4
HVis du bruger guiden skulle du gerne have mulighed for at vælge mellem a-drevet og "en anden placering". Vælg "En andne" og angiv hvor du vil tage backup til.
Avatar billede eiken Nybegynder
06. oktober 2003 - 20:02 #5
jeg har ikke mulighed for at vælge en anden plasering, men måske man kan gøre noget for at kunne vælge en anden plasering ???
Avatar billede eiken Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:05 #6
DA INGEN GIVER SVAR TAGER jeg point selv
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
25. april 2006 - 08:25 #7
Må man spørge... fandt du nogensind svaret på dit spørgsmål?... Er i den samme situation...
Avatar billede eiken Nybegynder
25. april 2006 - 13:07 #8
Nej og ja. Jeg har fjernet mit a-drev fuldstændig, så nu gemmer den sikkerhedskopien på mit dvd-drev. Men den vil ikke gemme på en anden HD.
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
27. april 2006 - 09:04 #9
Ok! Intressant - mange tak for svar. Må finde verktøjen frem :-)