Avatar billede nl Nybegynder
01. januar 2001 - 17:50 Der er 5 kommentarer

USB tilslutninger

Efter opgr. af win98 til ME, kan min computer ikke finde mit Microsoft F.F. rat ved USB porten. Problemet kan løses midlertidig ved at trække stikket ud og ind igen ved opstart. Så kan den finde det igen...! Har nogen en mere smart løsning, på forståeligt dansk???

Hjælp modtages med taknemlighed!

NL
Avatar billede pallepop Nybegynder
01. januar 2001 - 18:46 #1
Prøv at geninstellere din USB-driver til motherboardet eller hent en opdatering evt. på
http://www.danskdriverdb.dk/
Avatar billede bug Nybegynder
01. januar 2001 - 21:45 #2
Eller Check http://www.usb.org

;-Bug
Avatar billede nl Nybegynder
03. januar 2001 - 22:37 #3
Tak for hjælpen. Jeg vil komme tilbage med svar om det lykkedes. Jeg tør ikke selv rode med det, da jeg kan forstå, at det  er heftige sager, det kan gå galt med, hvis uheldet er ude...
Avatar billede nl Nybegynder
08. februar 2001 - 22:05 #4
Tingene lykkedes desværre ikke, kunne ikke finde drivere på de nævnte adresser. Har fra anden side fået at vide, at det er et windows problem. Altså geninstalition. Men hvis det er tilfældet, er jeg helt færdig med windows mill. Min datters maskine har også fået mange underlige nedbrud og fastfrysninger efter opdatering med mill. Ellers ikke andre bud på løsninger ude i samfundet?

NL

Avatar billede nl Nybegynder
13. januar 2002 - 18:55 #5
Det har vist sig at være en konflikt i opsætningen af rattet til USB porten. Tak for hjælpen. Beklager det sene svar...

NL