Avatar billede sirx Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mac corefonts update

Hej

Jeg skal opdater fonte på Mac 9.2.2 da der er fejl i æøå når man printer til en PS 3 printer, der for har Microsoft lavet 2 opdateret fonte til deres office pack der hedder Times New Roman (2.91) and Arial (2.90), nu er problemet bare hvordan man lægger dem ind i font bib, da man ikke kan få lov til at skrive i det da fontene er i brug.
Avatar billede macintosse Nybegynder
06. oktober 2003 - 10:39 #1
quit alle programmerne, så flyt dem til system>skrifter, hvis du ikke bruger SuiteCase eller ATM.
Avatar billede kado Nybegynder
06. oktober 2003 - 12:59 #2
Det hjælper normalt IKKE, at quite alle programmer, hvis man ikke bruger et Skrit-styringsprogram som Suitecase, ATM, FontReserve eller andet.

Du skal istedet flytte skrifterne fra Systemmappe/skrifter til skrivebordet, og herefter kan du kopiere de nye skrifter ind i den samme mappe.
Genstart af maskinen vil være fornuftigt.

/kado
Avatar billede sirx Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:43 #3
Tak for det, til begge to det er jo lidt samme svar, så jeg ved ikke lige hvem der skal havde point men, kado´s svar er det bedste. Så kom med et svar kado
Avatar billede kado Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:50 #4
Tak for det, det er dejlig at kunne hjælpe