Avatar billede pc-care Nybegynder
06. oktober 2003 - 08:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med Installshield runtime

Hver gang jeg forsøger at køre en installation som involvere MSI filer, får jeg fejl.

Den ene fejl siger 1606, installshield wizard runtime filerne kunne ikek installeres

den anden fejl siger 1607, noget med at en netværkslokation ikke kan findes.

Jeg har før haft my documents liggende på en server, men nu ligger den igen lokalt. Alle ikoner og links virker til den rigtige destination, men Windows må have gemt en referense til den gamle My Documents et sted.

Mit spørgsmål er nu. Hvordan fjerner jeg installshield TOTALT?

Og hvordan sikrer jeg mig at der ikke er gemt gamle referencer til netværksteder?
Avatar billede resten Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:20 #1
Prøv at kigge i dette spørgsmål omkring MSI filer.

http://www.eksperten.dk/spm/291921
Avatar billede pc-care Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:34 #2
Problemet er løst. Det viste sig at der var nogle ugyldige referencer i Regbasen, som pegede på at min billedemappe stadig lå på serveren.

To rettelser i Regbasen, og nu spinner det.