Avatar billede skord Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:52 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Sandsberg 7-ports USB Hub, Driver?

Min PC kan ikke få kontakt til min Sandberg 7-ports hub. Jeg har Windows 98 på PC'en, og alle mine USB enhder virker fint uden Hub (Kamera, scanner, USB-disk).

Jeg har størm på hub'en og den lyser fint. Installationsvejledningen siger, at Windows selv finder driveren, og på Sandbergs support-sider står der det samme.

Men Windows finder ikke enheden, og flytter jeg en ting fra USB-stikket i PC til hub'en, sker der ikke noget. Der er ingen forbindelse (ja, alle stik er sat i).

Findes der er en driver, jeg manger?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:57 #1
hvis du vil have folk til at finde en driver til dig, skal du skrive model nummeret, eller så meget identifikation som overhovedet muligt.. ellers kan de ikke finde den rette driver (hvis den findes)..
Avatar billede kenp Novice
05. oktober 2003 - 21:57 #2
næææ problemet er sikkert bare det at den ikek kan trække så meget strøm der ud? har du alle enheder til på engang ? for så prøv kun at have 1 enhed til at gangen
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:58 #3
Prøv at tjekke ind på www.driverguide.com der kan du mugligvis finde en driver..
Avatar billede kenp Novice
05. oktober 2003 - 21:59 #4
Dette er hvad sandberg skriver om din hub.
http://www.sandberg.it/support/13550FAQ.HTM
Avatar billede kenp Novice
05. oktober 2003 - 22:00 #5
.
Avatar billede skord Nybegynder
05. oktober 2003 - 22:16 #6
thesurfer: den har ikke et modelnummer, men kun 2 smukke kinesiske tegn. I manualen hedder den bare Sandbger 7-ports hub.

kenp: jeg har kun 1 enhed i ad gangen. Jeg har en 64 mb usb disk - AMitech Smartdrive med diode der bliker når den er tilsluttet, og den virker fint direkte på pc'en, men har ingen kontakt, når den sidder i hub'en, selvom hub'ens dioder alle lyser. Jeg checkede også Sandbergs to fattige FAQ's, men det bragte mig ikke videre.

cyperjoe: jeg prøver lige dit link