Avatar billede -master-d- Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Inspiration til menu

Hej eksperter

Jeg har nu siddet og knoklet med designet på min side idag, men jeg kan ikke rigtig få en god idé til min menu.

Siden ses her : http://www.denpei.friserverplads.dk/projects/temp1/index.html

Jeg havde tænkt mig et eller andet, lidt i stil med banneret, men jeg kan ikke rigtig få det til at køre for mig..

Er der nogen som kan give noget inspiration eller bare har den fedeste idé til min menu ???

På forhånd tak.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:29 #1
Det er svært at komme med et svar på dit spørgsmål. Prøv at lav noget mere.. er det en top-menu, left-menu, right-menu eller en bottom-menu du søger?
Avatar billede mirakulix Nybegynder
10. oktober 2003 - 08:06 #2
hmm.. du kunne eventuelt lade de cirkler du øverst til højre gå igen, og lave noget dropdown med dem.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
10. oktober 2003 - 19:19 #3
jo, det kunne da være en idé.. tror lige at jeg leger lidt med grafikken og så må vi se på det.
Avatar billede olaf-b Nybegynder
11. oktober 2003 - 10:34 #4
jeg vill anbefaler dig noget mit flash,
er det muligt 4 dig/kan du tænke dig, og integrer flash elementer på din side?
så skal der nog tænkes over en løsning til dig -
Avatar billede -master-d- Nybegynder
11. oktober 2003 - 17:34 #5
olaf-b >> Nej, tak.

Flash er ikke lige mig, jeg synes det ser flot ud osv. men det ville være for meget arbejde for mig at lave det hele i flash, da jeg ikke rigtig har brugt tid på det før.

Jeg havde tænkt mig at bygge projektet her i asp/html, da der kommer nogle funktioner på siden som ville være uhensigtsmæssige at bruge i flash.

Jeg arbejder lidt videre med mirakulixs forslag, for det lyder som en god ide.
Men jeg tror at det bliver noget mere simpelt end en dropdown menu, da de ikke er særlig brugervenlige og kun bør bruges ved meget store menuer som her på E.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
14. oktober 2003 - 11:47 #6
Det ser ikke ud til jeg får noget ud af dette spørgsmål så jeg vælger at lukke det igen.