Avatar billede erbil Nybegynder
05. oktober 2003 - 20:28 Der er 5 kommentarer

Kopi beskyttelse af hjemmeside.

Hej.

Er der nogen som ved hvordan man kopi beskytter sin hjemmeside.Det jeg konkret mener er at når man er inde på en eller ande side og højre klikker med musen,så skal man ikke kunne kopiere(no copyright).Det har jeg set på nogle hjemme sider.Bruger microsoft frontpage 4,0.

M.v.h

Erbil
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. oktober 2003 - 20:30 #1
Det kan ikke lade sig gøre. Man kan altid kopiere en hjemmeside.
Avatar billede dmcn Praktikant
05. oktober 2003 - 20:31 #2
Hvad vil du opnå med det script du søger? Der er ca. 42 omveje omkring "beskyttelsen", ydermere lagres din side på alle dine brugeres computere, så lige gyldigt hvilke tricks du laver, vil du kun gøre det besværligt for dine seriøse brugere at benytte dit site.
Avatar billede hcichosz Praktikant
05. oktober 2003 - 20:57 #3
som de andre siger det kan omgåes
men her har du hvor dan man gør (en af mange)
http://www.viewsource.dk/dwl.asp?ID=20&ident=js
mvh HC
Avatar billede erbil Nybegynder
06. oktober 2003 - 19:07 #4
Hej igen.
Det var lige det jeg søgte.
Tak for hjælpen
Erbil
Avatar billede hcichosz Praktikant
16. november 2003 - 19:10 #5
måske kunne du så lukke dit spm