Avatar billede stl2 Nybegynder
05. oktober 2003 - 18:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilslutning af printer

Jeg vil høre om der er nogle der kan fortælle mig hvordan jeg får min printer til at virke på 2 andre maskiner efter jeg har installeret en router jeg har brugt en hub før
og har taget det en netkort ud af min maskine
det er en hp psc 500 printer
pft
Steen
Avatar billede lelgaard Nybegynder
05. oktober 2003 - 22:31 #1
Computernavne routes ikke, så du skal bruge IP-adressen på den computer du bruger som printserver. Hvis du søger efter IP'en i stedet for navnet, kan du få fat i printeren.
Avatar billede strikemusic Nybegynder
06. oktober 2003 - 17:04 #2
Hvis du vil spare lidt på strømmen kan det være en god idee at smække en af de små printservere på din printer og så lade DEN gå over netværket

Peter (strikemusic)