Avatar billede wacked Nybegynder
05. oktober 2003 - 16:27 Der er 10 kommentarer

problemer med adskillese af brugerkonti

Jeg mangler en gerne dansk men ellers en engelsk manual til at  gøre så nogle programmer ikke findes under min anden konto som ikke er en administrator. og nægte adgang til visse harddiske på computeren for vedkommende som ikke er administrator. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.
mit xp er = version 2002 service pack 1

grunden til at ikke alle skal have alle programmer er at de ikke benytter dem og pga. følelsmæssige data der ikke skal videregives
Avatar billede wacked Nybegynder
05. oktober 2003 - 16:30 #1
eller for klaring der til , håber nogen vil ghjælpe da det er ret vigtigt
Avatar billede arlet Juniormester
05. oktober 2003 - 16:35 #2
du har oprettet et spg med det emne. luk det her ved at lægge et svar og accepterer det selv
Avatar billede tsolsen Nybegynder
05. oktober 2003 - 17:20 #3
Hvis du bruger NTFS. Opret en gruppe,put omtalte bruger i den, giv denne gruppe et deny på de relevante harddiske.Gør det samme ved de programmer,som brugeren ikke må kører
Avatar billede arlet Juniormester
05. oktober 2003 - 17:23 #4
spørgsmålet forsætter her:

http://www.eksperten.dk/spm/409956
Avatar billede wacked Nybegynder
05. oktober 2003 - 19:43 #5
tsolsen  jamen hvor gør jeg det henne ?
Avatar billede arlet Juniormester
05. oktober 2003 - 19:46 #6
lægger et svar og accepter selv
Avatar billede arlet Juniormester
05. oktober 2003 - 19:47 #7
nu har du lukket det andet spørgsmål, så skal du ikke også lukke her
Avatar billede wacked Nybegynder
05. oktober 2003 - 19:56 #8
nu blir jeg forvirret artlet vhordan for jeg så sbart på det tsolsen så svarede
Avatar billede arlet Juniormester
05. oktober 2003 - 19:58 #9
dem der svare skal lægge et svar her...
Avatar billede wacked Nybegynder
05. oktober 2003 - 20:08 #10
ok