Avatar billede wacked Nybegynder
05. oktober 2003 - 15:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bruger konti

Jeg mangler en gerne dansk men ellers en engelsk manual til at  gøre så nogle programmer ikke findes under min anden konto som ikke er en administrator. og nægte adgang til visse harddiske på computeren for vedkommende som ikke er administrator. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
05. oktober 2003 - 15:40 #1
Hvilken ver. af xp skal det være..?
Avatar billede tewee Nybegynder
05. oktober 2003 - 15:44 #2
Hvad er det for et program som er så hemmeligt at andre ikke må bruge det ??
Avatar billede wacked Nybegynder
05. oktober 2003 - 15:55 #3
version 2002 service pack 1
Avatar billede wacked Nybegynder
05. oktober 2003 - 15:55 #4
det er for at visse programmer ikke generer de andre brugere. NetOp remote Control osv . programmer andre bruger ikke har brug for
Avatar billede tsolsen Nybegynder
05. oktober 2003 - 17:24 #5
Hvis du bruger NTFS. Opret en gruppe,put omtalte bruger i den, giv denne gruppe et deny-nægt adgang på de relevante harddiske.Gør det samme ved de programmer,som brugeren ikke må kører. Og pas på at du ikke smækker dig selv ude
Avatar billede arlet Juniormester
05. oktober 2003 - 17:24 #6
wacked -> luk spørgsmålet her http://www.eksperten.dk/spm/409979
Avatar billede wacked Nybegynder
05. oktober 2003 - 19:44 #7
ghjghj
Avatar billede arlet Juniormester
05. oktober 2003 - 19:48 #8
Tråden forsætter her igen : http://www.eksperten.dk/spm/409979