Avatar billede robert-jensen Nybegynder
05. oktober 2003 - 13:51 Der er 3 kommentarer

tillade program permanent

prøver at køre noget synkronisering med min telefon og outlook 2003

hver gang ejg starter synkroniserinen hopper der et vindue op og siger at et program prøver at få adgang til outlook, om jeg vil tillade det og i hvor lang tid.

er der nogen måde hvorpå jeg permanent kan tillade et spefikt program at få adgang til outlook, eller bare slå denne sikkerhedsfunktion permanent fra.
Avatar billede moskjaer Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:00 #1
Jeg bruger selv dette program og det fungerer perfekt: http://www.express-soft.com/mailmate/clickyes.html
Avatar billede robert-jensen Nybegynder
06. oktober 2003 - 20:49 #2
kan godt se at det løser mit problem.
syntes bare det er lidt af en lappe løsning af få et program til at sige ja for mig.

er der ikke andre der har nogle metoder til hvordan man fjerner det permament.
der må da næsten være noget i reg databasen.
Avatar billede mile Juniormester
09. oktober 2003 - 12:25 #3
Det skyldes en "level 2" sikkerhedsting. Så vidt jeg ved skal der gøres noget på både postserveren og pc´en for at komme af med den...