Avatar billede aej Nybegynder
05. oktober 2003 - 13:21 Der er 10 kommentarer

Mistet data på slavedisk

Hej er der nogen hjælp tror I???
Min slavedisk forsvandt fra styresystem, men kunne ses i Bios. Alle mine data var væk, fejlen kan have været en virus eller andet. Dataerne er nu væk og disken er formateret igen. Men er der nogen mulighed for at få dem genskabt ?????,

Hilsen aej
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2003 - 13:22 #1
Prøv getdataback eller en af de andre
http://www.krogh-hansen.dk/diskrecovery/
Avatar billede dytti Novice
05. oktober 2003 - 13:25 #2
Du kan ikke genskabe data fra en formatteret hd, men den her kan måske hjælpe dig en anden gang:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm
Avatar billede aej Nybegynder
05. oktober 2003 - 13:42 #3
Tak jeg prøver
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:50 #4
Jeg er ikke helt enig. Det kommer an på hvor mange gange de slettede filer igen har været overskrevet. Prøv dette program der hedder recover my files: http://www.recovermyfiles.com/ Men der er ingen garantier. jeg mener de har en trialversion, som kan vi de filer den kan gendanne. Det er dog først muligt at gendanne hvis du køber programmet. Så hvis det er vigtigt, må du evt. ofre lidt moneter.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2003 - 20:58 #5
Fik du reddet noget?
Avatar billede aej Nybegynder
10. oktober 2003 - 14:03 #6
Jeg har nu prøvet flere forskellige programmer, men desværre
Men tak for hjælpen, selvom det ikke lykkedes
Hilsen aej
Avatar billede steffen2003 Nybegynder
10. oktober 2003 - 20:34 #7
- men hvorfor forsvandt den ene raid-disk ??? - Jeg har været ude for det samme flere gange, og må formartere det hele igen forfra. Har hver gang tjekket det hele for alle kendre virus med Norton uden at finde nogen. - Efter at den ene raiddisk er forsvundet kører systemet meget langsomt og ustabilt.
Avatar billede aej Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:52 #8
Jeg ved ikke om det kan have noget med fattabellen at gøre. C: hvor jeg havde installeret Me var fat 32, D: som var slavedisken også fat fat32, men jeg valgte at E: med xp skulle være NTFS ????????
Avatar billede dytti Novice
23. oktober 2003 - 11:37 #9
Er det mon ikke snart tid til at lukke spørgsmålet?

Folk vil gerne have feedback, når de har hjulpet.
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
09. januar 2004 - 01:40 #10
ehh. nogen hjemme?