Avatar billede djreder Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Shhop med høretelefoner..

Er der nogen der kender et sted på nettet hhvor man kan købe sig nogle seje Dj høreteloefoner? - sådan nogle som "Sony Accessories Headphones - MDR-V700DJ" - eller nogle fra Ministry Of Sound - man kunne øbe på PRC Data en gang men det kan men ikke mere :(
Er der nogen der kender et godt sted til det??
Avatar billede djreder Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:19 #1
aha.. og det skal være DANSK internet shop!!
Avatar billede grinderslev Praktikant
05. oktober 2003 - 00:22 #3
Avatar billede grinderslev Praktikant
05. oktober 2003 - 00:23 #4
Avatar billede djreder Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:30 #5
det skal jo være dansk.. og shopman duer ikke - det er noget lort!! man skal da bare betale 106 kroner bare for at være en kunde!!
Avatar billede djreder Nybegynder
26. marts 2004 - 09:29 #6
hemm men jeg fik de høretelefoner nu.. det var ingen der svarede hvor ejg kunne købe dem æv æv.. :/