Avatar billede finnjuul Nybegynder
04. oktober 2003 - 22:32 Der er 2 kommentarer

TomTom kort på cf card

Hej er der mon nogen der kan fortælle mig hvordan man kan skifte over til en anden map i tom tom 2 hvis mapen ligger på cf cardet jeg har lagt det der fordi der ikke er plads på selve hp 2210ern. når jeg trykker på skift map siger den at der ikke er andre maps instaleret.
Hilsen Finn
Avatar billede elbamsen Nybegynder
07. oktober 2003 - 20:27 #1
prøv at spørge i nyhedsgruppen dk.teknik.satelit.navi
eliasen er guruen derinde prøv ham
Avatar billede 6-pack Nybegynder
30. november 2003 - 14:44 #2
Du har haft kortet ude så du skal resette den via det lille hul på bagsiden