Avatar billede johnkorn Nybegynder
04. oktober 2003 - 16:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder abe på engelsk

Hvad hedder abe på engelsk ??
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
04. oktober 2003 - 16:33 #1
Monkey eller ape.
Ape = menneskeabe (chimpanser mv.)
Avatar billede chalde Seniormester
04. oktober 2003 - 16:33 #2
Monkey, og lad nu være med det pjat!
Avatar billede therevelation Nybegynder
04. oktober 2003 - 16:55 #3
stefan vil bare lige råde dig til at give pointne tilbage....!!!
Avatar billede therevelation Nybegynder
04. oktober 2003 - 16:58 #4
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
05. oktober 2003 - 11:51 #5
Jeg er ikke helt med - hvad foregår der?
"stefan vil bare lige råde dig til at give pointne tilbage....!!!" - hvordan det?
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
05. oktober 2003 - 12:02 #6
Ok jeg har set de tidligere indlæg. Der er åbenbart lidt koks i kommunikationen mellem chalde og johnkorn. Men jeg blander mig udenom - og skal nok lade være med at tage nemme point i fremtiden.
Avatar billede chalde Seniormester
05. oktober 2003 - 12:03 #7
stefanfuglsang -> Brugeren fik ondt i r**** over noget jeg sagde, og valgte derfor at opsige sin konto, men inden skulle han lige have brændt sine point af på ligegyldige spørgsmål.
Da brugeren er opsagt kan du levere point til "pointspiseren" ved at oprette et spørgsmål med overskriften "point til pointspiseren" i kategorien eksperten-coadmin
ala http://www.eksperten.dk/spm/382882
Avatar billede songmess Nybegynder
05. oktober 2003 - 12:18 #8
Er det her noget at spilde vores tid med??
Avatar billede chalde Seniormester
05. oktober 2003 - 14:09 #9
songmess -> Hvad mener du?