Avatar billede webmaster-bkj Nybegynder
31. december 2000 - 15:25 Der er 6 kommentarer

Hjælp til kontakt med webhotel!!

Min host har lige oprettet så jeg kan bruge SSH til at koble mig ind på mit webhotel, altså det samme som telnet bare mere sikkert!!

Dette er den vejledning jeg følger når jeg skal oprette en forbindelse.

The SSH Manager will help you to setup SSH access to your domain. Follow the steps provided below to setup SSH access:

1) Create your RSA key. Your software will have directions on how to do this.
2) Input your key in the area below.
3) Submit your key.
4) Now log into your domain using your RSA identity. Be sure to choose RSA as the method of authentication.

Please input your RSA key here (should be in a file called something like identity.pub):
Be sure not to change anything when you copy the key, if anything is changed, your key will not work..

Når dette er gjort, så prøver jeg at koble mig på via PenguiNet med SSH funktionen, men så kommer følgende fejl:

Connection closed by remote host og derefter remote host closed connection abnormally

Hvad er fejlen, så jeg prøver at komme i kontakt med webhotel, så bruger jeg også RSA authentication sammen med min fil med RSA key, men intet hjælper!!

Kan nogle hjælpe mig?

Avatar billede nitro_xx Nybegynder
31. december 2000 - 15:52 #1
Avatar billede webmaster-bkj Nybegynder
01. januar 2001 - 16:05 #2
Hvad mener du lige med det?
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. januar 2001 - 10:21 #3
Skriv til dit webhotel efter support eller vælg et web hotel hvor du kan få support dagligt ;o)
Avatar billede webmaster-bkj Nybegynder
05. januar 2001 - 13:48 #4
Virkelig et opfindsomt svar må vi sige!!
Avatar billede exe_science Nybegynder
05. januar 2001 - 13:53 #5
Er det på din egen server eller er det hosted ved et firma??????
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. januar 2001 - 02:48 #6
tak ;o)